Back to top
lt

Skaitmeninė tabako pramonės mokesčių verifikacija

Skaitmeninė tabako pramonės mokesčių verifikacija

Projekto detalės

Esame „Worldline Atos“ partneris vykdant skaitmeninį mokesčių patikrinimą Lietuvoje. Lietuvos diegimo sistemą sudaro skaitmeninio mokesčių tikrinimo, pagrįsto „Codentify®“ sprendimu, diegimas. Jis apima nacionalinę rinką ir „Applied Integrated Technologies“ (AIT) portalą, suteikiantį prieigą prie „Track & Trace“ duomenų kitose šalyse. Projektą vykdo Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), remia Lietuvos vyriausybė. Instruktuoja DCTA (www.dcta-global.com), atstovaujanti „Phillip Morris International“, „Japan Tobacco International“, „Imperial Tobacco Group“, „British American Tobacco“.

Technologijos ir įrankiai .NET, MS SQL Server, MVC, XML, .NET ASP, SOA, SOAP, REST, Web Responsive design.

Sistema veikia realioje visų susijusių gamintojų (PMI, BAT ir JTI) gamybos aplinkoje, o VMI ir kitos Lietuvos institucijos ją naudoja šiems procesams atlikti:

  • Gamybos apimčių ir srautų patikrinimas;
  • Nacionalinei rinkai skirtų tabako gaminių tikrinimas;
  • AIT portalas suteikia prieigą prie „Track & Trace“ duomenų, susijusių su produktais, konfiskuotais LT teritorijoje, tačiau atkeliavusiais iš kitų šalių, kuriose prieinama „Track & Trace“ informacija.
  • Pateikti įrankį produktams autentifikuoti ir užkirsti kelią neteisėtai prekybai;
  • Didinti rinkos skaidrumą atliekant gamybos įrenginių apžvalgą ir nacionalinės rinkos apimties patikrą;
  • Pakeisti popierinės banderolės sistemą skaitmeniniu produktų žymėjimu;
  • Gauti produkto „Track & Trace“ duomenis ten, kur jie prieinami;
  • Sudaryti duomenis apie mokesčių pajamų prognozę;
  • Kitame etape su prieinamomis sąnaudomis išplėsti skaitmeninį sprendimą, kad jis atitiktų „Track & Trace“ reikalavimus pagal ES tabako gaminių direktyvą (TPD).

Daugiau projektų

Programinės įrangos testavimo automatika Mičigano „Blue Cross Blue Shield“ ligoninei

Dirbdami su Mičigano „Blue Cross Blue Shield“, sukūrėme platformą, kurioje pacientai gali nesudėtingai valdyti savo sveikatos priežiūrą internete. Efektyvesniam klientų aptarnavimui įdiegėme pokalbių robotą, o efektyvesniam darbui viduje – užklausų ir paraiškų valdymo platformą.