Programinės įrangos testavimo automatika Mičigano „Blue Cross Blue Shield“ ligoninei
Projekto detalės
Dirbdami su „Blue Cross Blue Shield“ Mičigane, įdiegėme šias sistemas ir funkcijas:
- Nario portalas – platforma, kurioje vartotojai gali valdyti savo sveikatos priežiūrą internete. Ši platforma pacientui suteikia prieigą prie jo asmeninės informacijos, pateiktų prašymų/užklausų, išmokų, informacijos apie sveikatą bei sveikatos priežiūros paslaugų teikėjus ir t.t.;
- „SmartBot“ – išmanusis klientų aptarnavimo pokalbių robotas, pagrįstas mašininio mokymosi principais, kuriuos suteikė Rasa NLU;
- „Navigator“ – organizacijos viduje naudojama platforma, skirta prašymų apdorojimui ir valdymui;
- „SalesForce CRM“ – klientų aptarnavimo kokybės valdymo platforma. Sukurta salesforce.com, modifikuota, kad atitiktų BCBSM verslo poreikius;
- Mobilioji nario portalo programa – produktas, suteikiantis visas nario portalo funkcijas mobiliesiems telefonams. Palaikoma „iOS“ ir „Android“ operacinių sistemų.
Daugiau projektų
Išmanieji mokesčių administravimo sprendimai
Tai – nacionalinė sistema, kurią privalo naudoti kiekvienas privatus verslas, viešojo administravimo subjektas ir kiekvienas laisvai samdomas specialistas. Ji susideda iš kelių pagrindinių elementų, tokių kaip mokesčių administravimo sistema („i.MAS“), sąskaitų faktūrų valdymo sistema („i.SAF“), važtaraščių valdymo sistema („i.VAZ“), virtuali buhalterinės apskaitos sistema („i.APS“).
Tapatybės ir vieno prisijungimo sprendimai
Pagrindiniai mūsų tapatybės ir vieno prisijungimo sprendimų projektai yra „NETAIS STORK 2.0“, „NETAIS eIDAS“ (remiantis „STORK 2.0“ rezultatais) ir centralizuotas vartotojų autentifikavimo portalas (BAP).
Nacionalinė Šengeno informacinė sistema (NSIS)
Tai – vyriausybinė duomenų bazė, naudojama daugiau nei 26 Europos šalyse, siekiant saugoti ir dalintis informacija apie asmenis bei nuosavybės objektus. Šios sistemos paskirtis yra nacionalinis saugumas, sienų kontrolė ir teisėsauga.